5 уроків Гран Прі Австралії

By | 25/03/2018

Мельбурн. Австралія. Усі команди Ф1 готувалися до цього моменту як ніколи. Нова система Хейло для захисту гонщика від травм різного роду (детальніше можна ознайомитися тут: https://goo.gl/gSNDaw). Нові двигуни у команди Макларен, суттєвий апгрейд команди Рено та робота над помилками минулого сезону американців з Haas, дозволяли гонщикам та вболівальникам з нетерпінням очікувати моменту старту сезону, який обіцяє бути одним із найбільш інтригуючих за останні роки.

Вікенд розпочався без сюрпризів

І ми не прогадали. Австралія зустріла підвищеною вологістю, проте на практиках та у кваліфікації було сухо. Результати фінальної частини кваліфікації не стали сюрпризом. Люїс Хемілтон впевнено виграв Q3 з відривом у 0.7 секунди від Кімі Райконена, що не залишило жодних сумнівів журналістам, коментаторам та вболівальникам: “party mode” button існує на кермі боліду команди Мерседес. Прес-конференція після кваліфікації була не менш захоплюючою, де були не тільки словесні перепалки між двома лідерами минулого сезону, але й обговорення настрою “Айсмена”. Реакція Кімі була чудовою → https://goo.gl/zpqrDQ

Альберт Парк надав сьогодні кілька уроків

1. Етап у Мельбурні показав напрямок роботи команд. Мерседес все ще залишиться лідером пелотону у 2018 році, проте відставання Феррарі та Ред Булл від Мерседесів є значно меншими ніж у 2017 році. І цей факт надає вболівальникам величезну інтригу боротьби трьох команд в обох заліках чемпіонату.

2. Команда Феррарі здобула перемогу завдяки чудовому стратегічному кроку, що дозволило втримати лідерство до кінця гонки. Експерти натякають, що Феррарі лише пощастило. Доля правди у цьому звісно існує, проте щастить завжди працьовитим, тому хтозна як нас здивують лідери у недалекому майбутньому 🙂

3. Команда Хаас стала мабуть найбільшим розчаруванням цього Гран Прі, оскільки на практиках та у кваліфікації вони виглядали четвертою силою в пелотоні з фактичною конфігурацією минулорічного боліду Феррарі.

4. Команда Макларен (з двигуном Рено замість Хонди) отримала можливість здобути 5 позицію на фініші гонки, чим був дуже задоволений лідер стайні Фернандо Алонсо, і виразив він це так https://goo.gl/7Vyz3x. Також варто відзначити 9 місце напарника по Макларен Стоффеля Вандорна. Перше Гран Прі команди родом з Уокінга отримавши новий французький двигун та коробку передач. Результат: обидва боліди в очках після фінішу першої гонки сезону. Це справді крок у вірному напрямку.

5. Виступ команди Ред Булл викликав суперечливі коментарі експертів. Ріккардо впевнено нав’язував боротьбу Кімі у другій частині гонки. Проте 6 місце Верстаппена (старт був з 4 місця) викликає подив. Як і в попередньому році – у Макса немає стабільності. Новий “бебі-шумі” думками ще у відпустці?

Яким буде сезон 2018 року?

Сезон буде пекельним на баталії і точно не розчарує фанатів Формули 1. Доброю новиною став дебют головного коментатора країни Макса Подзігуна на Першому Автомобільному телеканалі. Офіційне повернення доступних трансляцій Формули 1 в Україну + Макс Подзігун в ефірі = сезон, якого українці так довго чекали.

Давайте насолоджуватись ним!

P.S. Наступний етап – БАХРЕЙН і ось який він 😍

Залишити відповідь