Електричка Nissan Leaf завоює серце кожного

By | 16/12/2017

В останні роки бум електромобілів є досить сильно перебільшеним явищем. Проте недооцінювати цю індустрію теж не варто. Довгий час я був скептиком розвитку електромобілів в Україні. Мабуть частково я ним залишаюсь й сьогодні. Проте світ не стоїть на місці. Багато нових моделей електромобілів з’явилось в Україні.

Трішки історії

У 1998 році компанія Nissan була на межі банкрутства і готувалась до ліквідації бренду, оскільки з інвестиціями були проблеми. Важелів для розвитку майже не було, що в умовах світової конкуренції просто відкинуло б компанію ще далі від воронки світових продаж. В 1999 році на допомомогу приходить компанія Renault. Протягом кількох років французи інвестують в Nissan викуповуючи майже половину японських акцій.

І далі спільні розробки та обмін досвідом дають змогу відкрити нове дихання обом брендам. Французи отримують нагороду авто року в ЄС з renault megane у 2003 році. Nissan протягом початку 21 століття проектує та випускає такі моделі як X-Trail, Micra, Note, а в 2006 році Qashqai. Цей малюк відкриває нову нішу в автомобільному світі. Блакитний океан компактних кросоверів робить японського виробника світовим лідером продажів у сегменті.

Більше про французько-японський альянс зроблено у дослідженні китайської студентки тут.

Результатом кооперації двох брендів став світовий TOP3 у 2016 році за кількістю продажів автомобілів. Перші місця належать Toyota та Volkswagen Group. Співпраця продовжується і сьогодні. Блакитний океан електричної індустрії кілька років тому альянс успішно відкрив з моделями обох брендів. На цьому тижні мені вдалося протестувати модель Nissan Leaf в топовій комплектації SL.

Майбутнє поруч

Саме таке перше враження справив на мене Nissan Leaf у даному відрізку мого короткого відео:

Відкриваючи двері автомобіля перша думка, яку мозок старається донести до оточення, це “куди поділись мої емоції?”, оскільки очі бігають по всьому салону і намагаються зрозуміти “як воно взагалі їде?!”. Будучи водієм із потужним стажем кермування, я все таки задав кілька уточнюючих запитань для швидшого упорядкування інфомації у своїй голові.

Стереотипи ламаються

Звук між просто вимкненим автомобілем і готовим рухатись з місця просто ВІДСУТНІЙ. І цей момент викликає у мозку “ВАУ-ЕФЕКТ”. Зразу думаєш: “далі він почне тайський масаж?”

До такого блаженства не дійшло. Проте було близько. Старт подорожі у гробовій тишині спочатку насторожує. Кілька хвилин доводиться звикати, що з співрозмовниками можна спілкуватись пошепки. Далі краще: звикнувши до тиші – насолоджуєшся нею.

Майже панорамний огляд дозволяє безпечно себе почувати за кермом.

Рульове керування плавне, сучасне, з натяком на сильну емоцію.

Пристуні лише дві передачі: задня і all-in-1. Це реально зручно.

Педаль газу – просто космос. Натиснув її до підлоги і машина перетворилась в ракету в прямому значенні. Таке враження, що там об’єм ДВС 4 літри з турбіною.

Чекати чи брати?

Електричні авто стануть суттєво дешевшими вже з початку 2018 року. Пільоговий термін нульового оподаткування лише один рік. Проте можна не сумніватись: цей період українські підприємці використають на повну потужність і завалять авторинок вживаними електромобілями. Це дозволить суттєво наростити кількість зарядних станцій в обласних центрах країни.

Були дві вагомі причини, які особисто мене дуже відлякували від купівлі електрокару: сильні морози без власного гаражу та жахлива якість енергії завдяки державній монополії. Першу проблему вирішив Nissan надавши підігрів батарей, що дозволяє за одну ніч втратити близько 10 % заряду 24 КВт батареї. Другу пробему вирішують інсталятори зарядних станцій за допомогою стабілізації та видачі самому автомобілю якісної енергії, що нівелює пошкодження електромотору та батарей.

Висновок зробив наступний: ринок ще не готовий на 100 відсотків прийняти це авто як основне. Проте це, без всілякого сумніву, другий автомобіль в сім’ї. Він однозначно очолить список купівлі багатьох українців у наступному році.

P.S. Не забудьте зафоловити автора по наступним посиланням 😉

1. Твіттер

2. Фейсбук

3. Інстаграм

Залишити відповідь