Перевізники Львова обурились приходом компаній “Убер” та “Яндекс.Таксі”

By | 30/03/2017

Причини та власний прогноз ринкових відносин у даному сегменті ринку вдалося сформувати побувавши по обидві сторони барикад. Сьогодні у Львові легко можна замовити авто однієї з нових компаній Убер чи Яндекс.Таксі. Авто у цих компаній здебільшого хороші (є й вийнятки звісно), водії адекватні, очікування пасажира мінімальні і вартість радує гаманець. Що ж не так?

Шкідливе програмне забезпечення та підрив місцевої економіки

Саме ці аргументи стали одними з основних при висуненні вимог місцевих водіїв проти роботи “Убер” та “Яндекс.Таксі” у Львові. Уклон вже став ворожим “по-інерції”. Детальніше про вимоги місцевих школярів тут: http://bit.ly/2mZm4uY

Не важко здогадатись, що ці аргументи не мають під собою жодного підгрунтя, а якість послуг підіймати чи знижувати ціни ніхто з місцевих перевізників не планує. Тому найпростіший спосіб – протести, перекриття доріг, можливо палаючі шини тощо. Це все “Убер” проходив у Франції, Італії, Данії та інших країнах. Відверто кажучи я не особливо вірив в успіх компанії “Убер” в Україні, про що писав тут: http://bit.ly/2nzuGuT

Ринкових змін та можливість обирати клієнту ніхто не бажає давати. Саме клієнт повинен обирати якою послугою користуватись, тому в компанії “Убер” серйозне майбутнє в Україні!

По обидві сторони барикад…

Зараз попробувавши із середини “Убер” по обидві сторони барикад (і як пасажир, і як водій), можу впевнено заявити – до цього послуги пасажирських перевезень НЕ БУЛО. Клієнту доступно, водію вигідно. Пасажир відслідковує місцезнаходження водія, отримує прогнозований тариф в смартфоні, без зайвих дзвінків від диспетчерів, комунікує з водієм напряму, може залишити відгук про водія/авто/поїздку і не потребує зайвих дій у разі зміни маршруту протягом поїздки чи кількох точок для візиту, убер сам усе зробить і подбає про вас. Це чудово.

Uber

З водіями все просто: більше працює водій – більший дохід. Є множники тарифу (бустери), які дораховує Убер водіям безготівкою, і є бонуси за кількість поїздок щотижня. Більше поїздок – більше бонусів. Все чесно.

На чому заробляє Убер – це тема окремої та не маленької статті. Зараз стає очевидно: по рівню доходів Убер – лідер. Яндекс.Таксі може конкурувати, але потоку замовлень може й не надавати через політичні причини.

Перешкоди у роботі “Яндекс.Таксі”

Особисто моя позиція наступна: я проти можливості надання заробітку компаніям, які дотичні до війни проти України та взагалі роботи недобросовістних компаній. Проте українці лукавлять. Дуже багато компаній, які є українськими – по факту певним чином фінансують чи мають ресурси на війну на сході України. Тому при відвертій та однозначній позиції, ці компанії теж треба перевіряти громадянським суспільством і гнати з України. Чи хтось це робить? Ні.

Yandex.Taxi

Я пішов у дослідженні далі. Ввів у гугл пошуку “яндекс фінансує тероризм” і не отримав жодної статті чи взагалі натяку на розслідування такої діяльності компанії. Безумовно Яндекс – це не благодійна організація. Але українці відверто створюють непідтверджений наклеп щодо даної компанії, де працюють наші хлопці! І кому ми робимо гірше? Риторичне питання…

Фінальні конвульсії перевізників Львова

Сьогодні в четвер 30.03.2017 – певні персонажі служб таксі починають протести чи навіть перекриття доріг Львова у зв’язку з “сумнівною діяльностю” вище вказаних компаній. Чому? Все просто: послугу клієнту надавати мають бажання, але покращувати сервіс не бажають. В такому випадку варто знижувати ціну, але цього теж не роблять. Справа вже не в цінах навіть чи охайності авто – це звісно теж важливо, але замість аналізу того, що роблять не так ці перевізники (тобто роботою над помилками), вони йдуть шляхом “польських блях”.

Самі працюють незаконно, але в цьому звинувачують когось. Убер по всій Україні працює через партнерів. Це фактично компанії, які є зареєстровані на фізичну особу підприємця (ФОП). Платять податки. Все чесно. При цьому не витримуючи конкуренції – ці “персонажі” починають займатись відвертим свавіллям. Так давайте грабувати в магазинах підприємців, в яких ціни неймовірно високі. Або розпочнемо сусідів по своєму дому бити, щоб краще паркували свої авто.

І на десерт…

Відверто кажучи, мені соромно за таких людей в Україні. Можливо в матері з рук часто випадали в дитинстві або їм просто чогось бракує. Не можу стверджувати. Немає фактів. Але здорового чи законного глузду в діях, які зараз відбуваються стосовно даної сфери, немає. Клієнт завжди правий. І якщо клієнт правий – вибір робить тільки клієнт!

P.S. Мені буде цікаво подискутувати стосовно цього питання з нашими громадянами, оскільки активно досліджую дане питання. Дякую! 😉

Залишити відповідь