Чи справді варто прогрівати двигун авто перед поїздкою?

By | 17/08/2016

engine-temperatureБагато автовласників (особливо нових автомобілів) намагаються слідувати порадам автовиробників і не гріють двигун після запуску.

Екологія і економія палива заполонили світ.

Які наслідки?

Розглянемо кілька важливих моментів:

1. Масло скло по стінках двигуна в піддон, після довгої зупинки на ніч. Після запуску вранці мастила для двигуна недостатньо, тому рух в першу хвилину заборонено!
2. Взимку густе масло двигун не змаже, ось і обов’язковий прогрів. В іншому випадку знос нестерпний, потрібно 200 раз подумати чому власник став ворогом власного автомобіля та гаманця.

3. Блок ДВС зроблений з металу. При остудженому двигуні – метал звужується. Після холодного запуску металу потрібно розширитися на ту ж величину, щоб працювати в оптимальному режимі. Сильне стиснення циліндром маслоз’ємних і компрессіонних кілець на не прогрітому двигуні дуже збільшують знос всіх вузлів. Наслідок прогріву – відбулось зайве навантаження на поршні.

4. Рясне масло не проходить через масляний фільтр і потрапляє з піддону в двигун не очищеним. При досягненні 60 градусів за Цельсієм – масло проходить через фільтр. Більше бруду у власному двигуні нікому не потрібно.

5. Холодне мастило не дозволяє змазуватися гідрокомпенсаторам і гідронатягувачам. У підсумку – коригування роботи клапанів ускладнюється. Гримить ланцюг з клапанами? Грійте двигун і гриміти не буде!

Звичайно, час прогріву коливається в залежності від погодних умов і пори року, але суть (!) залишається незмінною. А як же норми екології в Європі та інших розвинутих країнах?

Ніхто Вам не обіцяв, що:
а) Вам будуть говорити правду;
б) Вас і можливу нестачу знань не використовуватимуть для отримання прибутку;
в) Дадуть можливість використовувати власні знання, а також уникати маркетингу з боку автовиробників.

В результаті кожен водій вибір робить для себе сам. Успішного вибору!

Залишити відповідь