Чому успіх Uber в Україні під питанням?

By | 31/07/2016

uberНе так давно в Україні почала працювати найвідоміша в світі компанія по пасажирським перевезенням. Кожна людина на Землі вже чула хоч щось про цю компанію. Кілька днів тому компанія рапортувала, що кількість людей скориставшись послугами компанії перевищила 2 млрд. чоловік. Так, це не помилка. Більше чверті людей на планеті хоч раз користувалися додатком від Uber.

У багатьох країнах питання доступності / відбору автомобілів і оподаткування вирішені на законодавчому рівні.

В Україні правове поле дуже розмито. Саме тому 85-90% пасажиропотоку обслуговується в тіньовому секторі, що цілком влаштовує вище керівництво країни.

І так. Які підводні камені не дозволяють повноцінно працювати UBER в Україні?

1. Оформлення ФОП (ПП). Працювати легально оплачуючи всі податки хочуть не всі. Індустрія перевезень не виняток. UBER до себе на роботу без відкриття ФОП не бере, вибачте.

2. Вимоги до автомобіля. Автомобіль повинен бути дуже доглянутий, не старше 8 років (2008 року випуску або молодше) і реально часто проходити ТО. Якщо не стежимо за цим – успіхів в іншому місці.

3. 15% комісія при роботі на компанію. І все? Практика використання в США показала: Uber найближчим часом значно підвищить комісію для водіїв.

4. Швидкість і комфорт. Приїзд автомобіля в зазначений час і доставка пасажира вчасно може стати випробуванням. І якщо водій з шкіри геть ліз, а пасажир не встиг в пункт призначення вчасно – читайте про себе відгук не у “найкращому” світлі.

5. Оплата 1 раз в тиждень в обумовлений час. ЩО ?! Звичайно це не підходить багатьом! Заправка, сервіс, заміна гуми або звичайний прокол, можливо усунення несправностей пов’язаних з ДТП будуть відбувається іноді за гроші, які потрібно ще почекати, що не зовсім зручно водіям. Вже мовчу про тарифи, які далеко не маленькі.

У сухому залишку …

uberlogoimageІдеальний водій Uber в Україні – це людина без шкідливих звичок, з оформленим офіційно ФОП і відповідно сплачує податки (згідно посвідчення ФОП людина офіційно не має іншої основної роботи), з досить новим автомобілем, молода (віком також приділили увагу в Uber), завжди всюди встигає без ДТП (можливо гонщик ще той) щоб пасажир залишився задоволений, розуміє підвищення тарифів компанії для водіїв і звичайно ж готовий чекати заробітку майже чверть століття.

Особисто у мене не залишилося ілюзій з приводу того, що таких водіїв в Україні буде дійсно не багато, оскільки в гонці за іміджем Uber не розуміє реалій ринку.

Залишити відповідь